FM Group Mobile

Najczęściej zadawane pytania

1. Czym jest status "Odbiorcy"?

Dystrybutor posiadający status "Odbiorcy" może tylko i wyłącznie zamawiać produkty i uzyskiwać rabaty wypracowane przez zakupy własne; nie może natomiast budować struktury i czerpać z niej zysków ani sprzedawać zakupionych produktów. Status "Odbiorcy" może posiadać zarówno osoba fizyczna, jak i instytucja.

STATUS ODBIORCY – OSOBA FIZYCZNA

Jeśli zdecydowali się Państwo na posiadanie statusu "Odbiorcy", muszą Państwo dostarczyć do FM GROUP Polska wraz z podpisaną Umową Partnerską dodatkowo "Oświadczenie Członka Klubu FM GROUP w przedmiocie uzyskania statusu "Odbiorcy". Prosimy o przemyślane podejmowanie decyzji o statusie "Odbiorcy", być może w przyszłości będą chcieli Państwo wpisać do Klubu FM GROUP nowe osoby (przyjaciół, członków rodziny itp.).

STATUS ODBIORCY – DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA I INSTYTUCJE (typu: szkoły, przedszkola, ZOZ-y itp.)

Jeżeli prowadzą Państwo działalność gospodarczą lub działają jako instytucja, a chcą Państwo uzyskać status "Odbiorcy", to wraz z Umową Partnerską oraz "Oświadczeniem Członka Klubu FM GROUP w przedmiocie uzyskania statusu "Odbiorcy"", muszą Państwo dostarczyć do FM GROUP Polska kopie odpowiednich dokumentów spośród wskazanych poniżej:

1) kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeśli jest Pan/i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie takiego wpisu) albo kopia odpisu z KRS (w przypadku osób prawnych albo osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki jawnej, komandytowej, komandytowo-akcyjnej, partnerskiej), wpis do ewidencji nie może być starszy niż ze stycznia 2008 roku,

2) kopia zaświadczenia o numerze identyfikacyjnym REGON,

3) kopia decyzji w sprawie nadania numeru identyfikacji podatkowej (NIP),

4) kopia umowy spółki cywilnej (jeśli prowadzi Pan/i działalność gospodarczą na podstawie takiej umowy),

5) wniosek o wpisanie wszystkich wspólników spółki cywilnej, spółki jawnej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej, spółki partnerskiej pod jednym Numerem Dystrybutora – własnoręcznie podpisany przez wszystkich wspólników (jeśli wszyscy wspólnicy chcą być wpisani na jednym numerze Dystrybutorskim),

6) kopia pełnomocnictwa (jeśli jest Pan/i pełnomocnikiem i działa Pan/i w imieniu osoby trzeciej),

7) kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienie do występowania w imieniu danego podmiotu oraz kopia odpisu z odpowiedniego rejestru (w przypadkach innych niż wymienione w pkt. 1) powyżej).

2. Od ilu sztuk perfum przysługuje darmowa przesyłka?

Darmowa przesyłka przysługuje w momencie złożenia zamówienia na minimum 10 sztuk perfum lub wód perfumowanych z Kolekcji Klasycznej (30 ml/50 ml) w cenie regularnej (lub ich równowartości punktowej).

3. Dlaczego domówienia można składać tylko do 15 minut?

Ponieważ w innym przypadku mogłoby to zakłócić pracę osób odpowiedzialnych za przygotowywanie przesyłek dla Partnerów Biznesowych. Próby zmiany zamówienia w czasie dłuższym niż 15 minut mogą spowodować opóźnienia dostaw. Prosimy zatem o dokładne przemyślenie składanych zamówień.

Przy płatnościach online nie ma możliwości dokonywania domówień. Anulowanie zamówienia jest możliwe jedynie w ciągu 15 minut od jego złożenia, a przelane środki zostaną zwrócone na konto Partnera Biznesowego w ciągu 7 dni.

4. Jak się zalogować i czy jest to potrzebne, aby złożyć zamówienie?

Po dokonaniu rejestracji Umowy otrzymają Państwo na podany adres e-mail jednorazowe hasło i login. Podczas pierwszego logowania na stronie internetowej, należy zmienić je na własne. W przypadku podania błędnego adresu e-mail na Umowie lub jego braku należy telefonicznie skontaktować się z Call Center i podać swoje dane (imię, nazwisko) łącznie z numerem dowodu i numerem PESEL. Wtedy otrzymają Państwo login i hasło niezbędne do uzyskania dostępu do "Strefy dla Partnera", która jest źródłem wszystkich podstawowych informacji i najnowszych wiadomości. Login i hasło są niezbędne, jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie w internetowym sklepie FM GROUP.

5. Jak można dowiedzieć się o promocjach i innych akcjach, jeśli nie ma dostępu do Internetu?

Informacji o promocjach udziela Call Center (Dział Zamówień) – wystarczy tylko zadzwonić. Ponadto, każdy składający zamówienie (także we wrocławskim Salonie przy ul. Rydygiera) Partner Biznesowy jest informowany o aktualnych promocjach. Jednak najszybszym źródłem informacji pozostaje Internet.

6. Jakie są obecnie promocje?

Informacje o aktualnych promocjach przekazywane są Państwu na różne sposoby:

1) Zawsze znajdą Państwo te informacje na naszej stronie internetowej.

2) Udostępniając naszej firmie adres e-mail mogą Państwo otrzymywać NEWSLETTER, czyli list elektroniczny, zawierający nowe informacje o promocjach, konkursach oraz wszelkich zmianach.

3) Informacje uzyskają Państwo dzwoniąc na Call Center (Dział Zamówień).

4) Informacje o promocjach można uzyskać również we wrocławskim Salonie przy ul. Rydygiera 15.

7. Czy firma FM GROUP planuje wprowadzać inny asortyment?

Tak, będziemy powiększać nasz asortyment, dlatego zapraszamy do regularnego odwiedzania naszej strony internetowej.

8. Czy obecne gratisy ulegną zmianie?

Przy planowaniu oferty staramy się uwzględniać Państwa opinie i sugestie, a DZIAŁ PROMOCJI I REKLAMY cały czas pracuje nad uatrakcyjnieniem gratisowych dodatków do złożonych zamówień.

9. Czy FM GROUP planuje otwierać dodatkowe sklepy w Polsce?

Nie planujemy uruchomienia dodatkowych sklepów w Polsce. Wszystkich chętnych zapraszamy do Salonu sprzedaży we Wrocławiu przy ulicy Rydygiera 15. Osoby, które nie mogą zakupić produktów we Wrocławiu, obsługujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej (GLS).

10. Jakie są zasady zamawiania paczek?

Zamówienia zgłoszone zarówno drogą telefoniczną, elektroniczną lub też faksem przyjęte w danym dniu:

a) przed godziną 13:00 (dotyczy zamówień złożonych od poniedziałku do piątku) trafiają do realizacji jeszcze tego samego dnia, istnieje więc możliwość otrzymania paczki na drugi dzień,

b) po godzinie 13:00 realizowane są następnego dnia roboczego.

Zamówienia są przekazywane przez FM GROUP Polska do wysyłki firmom doręczającym w ciągu 1-3 dni roboczych od ich złożenia. Należy wziąć pod uwagę nieprzewidziane awarie, zarówno ze strony FM GROUP Polska jak i firm doręczających, dlatego też, jeżeli doręczenie nie nastąpi w ciągu 3 dni, prosimy skontaktować się z działem reklamacji FM GROUP Polska w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Firma kurierska podejmuje próbę doręczenia przesyłki dwukrotnie i jeśli próby te nie powiodą się pozostaje trzecie płatne doręczenie paczki, opłata za takie doręczenie to 12,30 PLN (zlecenie takie może wydać nadawca przesyłki, czyli FM GROUP). Istnieje również możliwość odbioru przesyłki w filii firmy GLS.

Aby uniknąć problemów z dostarczeniem przesyłki proponujemy podawać alternatywny adres doręczenia np. adres pracy. Chcąc monitorować paczki wysyłane kurierem GLS wystarczy wejść na stronę www.gls-group.eu i wpisać, otrzymany SMS-em, numer paczki.

W przypadku wyboru Paczkomatów InPost przesyłka czeka na odbiór w wybranym punkcie przez 3 dni. Informacja o jej dostarczeniu zostanie wysłana SMS-em oraz mailem. Po upływie 3 dni paczka zostaje przekazana do najbliższego magazynu InPost i będzie czekać na odbiór przez 11 dni.

11. Jakie są sposoby zapłaty za przesyłkę?

Za zamówione produkty można zapłacić:

- przelewem online za pośrednictwem platformy Przelewy24 zintegrowanej ze sklepem internetowym FM GROUP,

- pracownikowi firmy kurierskiej w momencie odbioru przesyłki (prosimy o przygotowanie odliczonej gotówki),

- kartą w wybranym przez siebie punkcie odbioru Paczkomatów InPost.

Z opcji przedpłaty mogą także skorzystać Partnerzy posiadający status „Odbiorcy” i jednocześnie działający jako instytucje (typu: szkoły, przedszkola, ZOZ-y, stowarzyszenia, fundacje, spółdzielnie, wspólnoty, zbory, ośrodki kultury).

Aby skorzystać z przedpłaty należy zaznaczyć podczas składania zamówienia, że taką formę rozliczenia Państwo preferują (zamówienia telefoniczne, mailowe, faksem). Składając zamówienie za pomocą Internetowego Sklepu FM GROUP samodzielnie zaznaczają Państwo formę płatności za zamówienie – „płatność przelewem” w PODSUMOWANIU ZAMÓWIENIA.

12. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu?

W momencie stwierdzenia wady produktu – za co z góry Państwa przepraszamy – uszkodzony produkt należy przesłać listem poleconym do DZIAŁU REKLAMACJI FM GROUP. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o konsultację telefoniczną (071-327-00-23 do 25) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Prosimy o załączenie numeru partnerskiego z adresem zwrotnym oraz krótkim opisem przedmiotu reklamacji. Nie zostaną uznane reklamacje, których podstawą będą przesłane przez dystrybutorów puste opakowania tzn.: opróżnione flakony perfum, tuby po żelach itp.

Produkty, które są podstawą reklamacji, wymieniamy na nowe i najczęściej odsyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dokładamy do kolejnego zamówienia.